ASSALAMUALAIKUM , SELAMAT DATANG KE BLOG SITI NOR FATIMAH AHMAD SABRI...'SESUNGGUHNYA KEBIJAKSANAAN ITU TELAH MENEMPATKN ORNG2 MISKIN DI TEMPAT RAJA2'(mutiara kata).. :]

Monday, November 28, 2011

HOLidaYS!!

Pada 25-28 nov 2011, aku join family day kat Bukit merah laketown resort selama 3hari 2 malam..Sepatutnya family day ni disertai oleh 7family besar tapi, lastly 4 family je yang berpeluang..other 3 family tak dpt, masing2 ada hal..

Kami check in lambat, pukul 5ptg hari sabtu..hujan lebat yang amat..malam tak de pape aktiviti pun....the nxt day, kami g waterpark..berkubang kat sana..main la sume game yang ada, n pada aku game yang paling memberi kesan, Boomerang..nk tercabut jantung main benda tu..tp dalam mase same aku main 2 kali gak..hahahah.

Aktiviti malam, dinner sambil jerit pekik tgk bola..Mas vs Bahrain! macam hampeh!..bukan la nk kutuk sangat, tp player Mas ni cepat sangat selesa dgn kedudukan dorg, alih2 gigit jari sendiri!! frust punye pasal, hbs bola tidur je!

Our last day, hari isnin..lepas check out kul 12.30 noon, kami pergi theme park lagi tapi kali ni main yang kering aje la..mula2 naik la chairlift tu..nenek aku yang umur 80an pun naik..terbaik tol! n sampai perhentian jalan2, posing, n naik lak skycycle untuk ronda kat ecopark..penat tol mengayuh!

Kat sane ade la seekor ular sawa burma ni..punya la besaq..aku mmg teringin nk bgambar dgn dia tp my parents tak bg..bnyak alasan mereka..tp syukurla pak teh aku backup, so dpt la walaupun tgkp ramai2..tak la kempunan...

Dalam kul 3.30 ptg,kami lunch, solat n main game dkt tmpt game r..yg gune token tu..yg best nye ayah aku pun join...ralit sgt main, sampai bape hengget lebuh kat situ je!!

Dalam kul 5ptg, masing2 gerak balik...hujan lebat lagi!!  As a conclusion, dis is nice vacation even though aku dah kali ketiga kat b.merah tu.. seriously penat giler..semua yang terlibat penat sangat.. :)

No comments:

Post a Comment